1024 Budapest, Lövőház utca 2-6.

+36 70 252 2102

Opening Hours

Mon-Sat: 9:00 A.M - 5:00 PM Sun: Closed

Book Appointment

Your perfect smile is a click away!

Garancia

Számunkra a legfontosabb dolog a páciensek teljes és hosszú távú elégedettsége, így természetesen az általunk készített fogpótlásokra és implantátumokra garanciát biztosítunk. A garancia időtartama a fogpótlás vagy implantátum típusától függ. Az Ön kezelésére vonatkozó garancia részletei előzetesen feltüntetésre kerülnek az árajánlatban.

Ha valami nem egyértelmű, kérjük, bátran kérdezzen!

A garancia csak a fogművekre vonatkozik, amennyiben egyértelműen bizonyítható, hogy a beépített fogmű a fogtechnikai laboratóriumnak vagy a rendelőnek tulajdonítható okok miatt nem használható rendeltetésszerűen. A Mammut Fogászat vállalja a kérdéses fogászati munka újra elvégzését, a páciens számára költségmentesen és lehető legkevesebb kellemetlenség mellett.


Ilyen esetben átvállaljuk a fogmű helyreállításának költségeit, viszont pénz visszafizetési garanciát nem vállalunk. A garancia nem vonatkozik utazásra, szállásra, tartózkodásra illetve egyéb módon felmerülő (pl: munkából való kiesés) költségekre.

A garancia érvényét veszíti, ha másik fogorvos vagy technikus (másik fogászaton) korrekciós vagy többletkezelést végzett a Mammut Fogászat által készített fogpótláson. A garancia kizárólag helyben, a Mammut Fogászatban érvényesíthető.

A garancia nem érvényes:

  • Az ideiglenes pótlásokra
  • Ha a páciens nem követi az orvos utasításait
  • Ha nem tart megfelelő szájhigiéniát
  • Ha a páciens évente egyszer nem jelenik meg kontrollon és amennyiben nem megy el félévente rendszeresen fogkő levételre (minden 6. hónapban)
  • Ha a fogpótlást nem rendeltetésszerűen használja és ápolja
  • Ha a páciens olyan betegségben szenved, amely károsíthatja a fogait (Diabetes, epilepszia, csontritkulás, kemoterápia stb.)
  • Egyéb külső tényezők: balesetek, horzsolások, esések
  • Ha a páciens más műtéten vagy kezelésen esett át, úgy, hogy azt a kezelés, műtét előtt nem konzultálta meg az őt kezelő fogorvosával
  • Ha a páciens rövid időn belül sokat veszít a súlyából
  • Ha a páciensnek teljes kivehető fogsora van, és az alábélelés után egy évvel nem vesz részt fogorvosi tanácsadáson
  • Ha egy lecsiszolt fog a preparációt követően 2 héten túl ún. preparációs trauma miatt túlságosan érzékennyé válik és gyökér kezelni kell. Valamint, ha fogászati kezelés, fogpótlás esetén nem volt előre látható jele annak, hogy az adott foggal, vagy területtel a jövőben probléma merülhet fel

Időpont lemondás/-változtatás

Amennyiben mégsem tud eljönni a megbeszélt időpontban, az idõpontot kérjük, hogy legkésőbb 24 órával az idõpontot megelõzõen mondja le! Kérjük, ne vegye el mások elől a helyet.

Megértését köszönjük!

 

Kedvezményes kezelésre vonatkozó szabályzat

Amennyiben kedvezményes kezelésre érkezik és  24 órával az idõpontot megelõzõen mondja le/előtte egy nappal, minimum 1.500 Ft felárat számítunk fel a következő kezelés során! Amennyiben jelzés nélkül nem érkezik meg a kupon felhasználtnak minősül!

15 perc késés esetén nem áll módunkban a kezelést elvégezni, illetve új időpont felárral kérhető!

Fogkőleszedés esetén:

A fogkő által okozott gyulladt íny a kezelés menete során fájdalommal, bizonyos betegeknél öklendezéssel járhat, így amennyiben a kezelést az Ön kérésére a fentiek okán nem tudjuk elvégezni, úgy a már megvásárolt kupon vételárát nem áll módunkban visszaadni.

Fogfehérítés esetén:

A fogfehérítést megelőzően fogkőleszedést végzünk, így fogfehérítés igénybe vétele esetén is az előbbi pontban foglaltak kerülnek alkalmazásra.

Mindezen felül, amennyiben a nem megfelelő szájhigiénia miatt fellépő vérzés esetén a fogfehérítést kollégáink nem tudják elvégezni, úgy 2000,- Ft felár ellenében kérhető új időpont a kezelés elvégzésére, azonban a már megvásárolt kupon vételárát nem áll módunkban visszaadni.

A fogfehérítés kezelés 3*20 perces idő intervallumokból áll, amennyiben Ön

fogérzékenység miatt nem kívánja igénybe venni a kezelés teljes időtartamát, úgy a kezelés vételárából nem áll módunkban kedvezményt biztosítani.

Fogfehérítés következtében történő zománc elváltozásért felelősséget nem vállalunk!

Zománc betegségek sok esetben csak a kezelést követően mutatkoznak!(Tetracycline, Hypoplasia, Amelogenesis imperfect, Fluorosis…)

Ha az alábbi betegségek fehérítést előzően is szemmel láthatóan vannak, a kezelést nem javasoljuk!, de sajátfelelősségre elvégezzük,  befizetett összeg esetén nem áll módunkban az összeget visszafizetni, illetve a kezlés összege/kupon felszámításra kerül!

Helyszínen való változtatás:

Mivel előre egyeztetett időpontra érkezik, és amennyiben a kezelést bizonyos önhibából eredő oknál fogva (más program, előre nem tájékozódott a kezelés

időtartamáról/eljárásáról, korábban érzékenyek voltak a fogai, stb) nem, vagy nem teljes egészében kéri, úgy a kezelés teljes árát ki kell fizetnie, új időpont felár ellenében kérhető!

Késés esetén:

15 percet meghaladó késés esetén a kedvezményes kezelést nem áll módunkban elvégezni, új időpont felár ellenében kérhető az alábbiak szerint:

– fogfehérítésre új időpont: 2.000 Ft

– fogkőleszedésre új időpont: 1.500 Ft

Vagy a kezelési idő lerövidül, ebben az esetben panaszt nem fogadunk el!

Kérjük, hogy pontosan, az előre egyeztetett időpontban szíveskedjen érkezni a

betegellátás zavartalanságának biztosítása érdekében!

 

Tisztelt Betegünk!

A pontos és zökkentőmentes betegellátást előre egyeztethető időpont segítségével igyekszünk megoldani.  Az előírt időpont vállalásával a Mammut Fogászat biztosítja a kért szakorvosi kezelés elvégzését.

Az előjegyzési módszerünk feltételezi az adott szakorvosi ellátás átlagos időszükségletét ahhoz, hogy az előjegyzés szerint a betegek várakozás nélkül kerüljenek a szakorvosi rendelőbe.

A gondos tervezés és pontos előjegyzési gyakorlat betartása mellett is előfordulhat azonban, hogy torlódás alakul ki egyes kezeléseknél.

Ez adódhat a tervezettnél hosszabb időt igénylő betegellátásból, de nem ritka az előjegyzett időpontnál későbbi érkezésből származó csúszás sem, amelyet sajnos csak a következő beteg várakoztatásával tud a rendszer korrigálni.

Ilyen esetben kérjük szíves megértését.

Copyright © 2017 MyDentist Budapest